Каталози


Продуктов каталог – прозорец към успешен бизнес

Каталог

Продуктов каталог

Независимо какъв е вашият бизнес, вие се стремите да предлагате на своите клиенти избор. Те могат да разгледат каталозите с презентираните продукти или услуги и така да се спрат на най-подходящият за тях вариант. За да улесните този процес е необходимо да имате на разположение качествени материали. И то не само като външен вид, но и откъм дизайн и най-вече съдържание. Покажете на своите бъдещи клиенти детайлите на вашия продукт, разкрийте параметрите на услугата и така ще привлечете вниманието им.

Представителният каталог не бива да бъде второстепенно „оръжие“ в рекламния арсенал. Той има реалната възможност да разсее потребителските съмнения, да отговори на зараждащите се въпроси и с една дума – да помогне. Също като нас, от Рекламна Агенция “Буржоазия“. Дизайнът и предпечатът са своеобразната „подготвителна“ част към реализацията на същинския каталог. В този етап е добре да работите с професионалисти, които имат успешни проекти. Те ще ви предложат най-удачните снимки, текстове или оформление на страниците.

Съвет за успешен каталог

След като сте готови за печат, ето и нашият съвет: Не се водете от ниската цена! Изберете качествени и стилни материали. Нека вътрешните страници са на поне 130 гр. гланц хромова хартия, пълноцветен печат, а за корицата изберете картон 250-300 гр. с покритие мат или гланц. Каталозите са връзката между продукта и клиента – да я направим професионално.

 

Мартин Гочев
Следвайте ме

Мартин Гочев

Маркетинг мениджър at Рекламна агенция Буржоазия
Здравейте казвам се Мартин Гочев. От 2008 година се занимавам с маркетинг и реклама. По настоящем работя с Рекламна Агенция Буржоазия, като маркетинг мениджър. Работата ми е свързана с много динамика. Благодарен съм, че всеки ден научавам нещо ново. Гордея се с доволните клиенти, които имаме. Тяхната благодарност от добре свършената работа е най - голямата отплата.
Мартин Гочев
Следвайте ме