Дизайн и предпечат


Дизайн – цени

Дизайн и предпечат от екипа на Рекламна агенция “Буржоазия”:

Флаери:

А6 – А5 – едностранно – 27,00 лв. / двустранно – 37,00 лв.;

А4 – едностранно – 44,00 лв. / двустранно – 65,00 лв.;

А3 – едностранно – 60,00 лв. / двустранно – 75,00 лв.;

Визитки:

По идея на клиента – 7,00 лв.

Персонализация на следваща + 4,00 лв.

  • не включва изработка или векторизиране на лого!
дизайн

Дизайн

Брошури:

Брошура – дипляна – А5-А2 в разгърнат вариант – 70-180,00лв.

 

Покани:

Покана /картичка – 45,00лв.

Глава на календар:

Глава календар – 80,00лв.

12 Листов календар – 290,00лв.

Други печатни рекламни материали:

Фирмена папка – 70,00лв.

Менюта за ресторанти и заведения, винен лист – 30,00лв. за дизайн на страница, страниране на всяка следваща – 7,00 лв.

Промишлени опаковки и кутии – 220,00лв., разновидност на всяка следваща – + 110,00 лв.

Фирмени документи, бланки, графика за пликове и др. – 150-250,00 лв.

Етикети, стикери – 170,00лв.

Баркод генериране – 3,00лв. бр.

QR код генериране – 5,00 лв. бр.

Лого:

Изработка на лого – 50-200,00лв., в зависимост от сложността и разработените идеи;

Векторизиране на готово лого – 40,00лв.

Брандиране на витрина:

Дизайн на витрина за широкоформатен печат или плотерно фолио до 5кв.м.
По идея на клиента – 70,00 лв. /над 5кв.м. + 30лв./
Разработване до 2 – 3 идеи – 280,00 лв. /над 5 кв.м. + 50лв./

 

 

дизайн

дизайн

Знаете ли, че няма еднозначно определение за дизайн? Това е така, защото понятието дизайн позволява да бъде използвано в по-широк смисъл, в контекста на различни области и дисциплини:

Графичен
Уеб
Интериорен
Промишлен
Архитектурен
Моден
Мебелен
Мултимедиен

Едно обаче според нас е сигурно – задължително в неговото определение трябва да влизат определения като изкуство, творчество, иновативност, естетика и красота.

Използвайки цветове, форми, светлосенки и изображения, графичният дизайнер трябва да придаде естетичен и впечатляващ изглед на информацията, която крайният продукт трябва да предаде. За да постигне ефективен резултат са му нужни познания за форма и композиция, цветови гами и палитри. Целта е поднасяйки информацията по подходящ начин крайният продукт да се възприема от публиката (читателите) лесно, естествено и разбираемо. В основата на това изкуство е съчетание на цветовете, светлосенки и ясна отчетливост на визията.

Мартин Гочев
Следвайте ме

Мартин Гочев

Маркетинг мениджър at Рекламна агенция Буржоазия
Здравейте казвам се Мартин Гочев. От 2008 година се занимавам с маркетинг и реклама. По настоящем работя с Рекламна Агенция Буржоазия, като маркетинг мениджър. Работата ми е свързана с много динамика. Благодарен съм, че всеки ден научавам нещо ново. Гордея се с доволните клиенти, които имаме. Тяхната благодарност от добре свършената работа е най - голямата отплата.
Мартин Гочев
Следвайте ме