Реклама на павилион за бърза закуска тип баничарница в Младост 2, София
Реклама на павилион за бърза закуска тип баничарница за това се свърза с нас Ангел – собственик на обекта. Поиска да залепим рекламно фолио и надписи с цел привличане на повече клиенти. Справихме се отлично. Ето как мина всичко.
Къде е най – вкусната баничарница в София?
Преди да ви кажа къде се намира точно бих искал да ви провокирам с един въпрос.
Какво си представяте, когато чуете думата Баничарница?
Мазна, топла, вкусна, миришеща, достъпна, евтина, вредна, тежка, разнообразна храна, бизнес, работа. Това се сещам на първо време. Оставете по един коментар в края на статията.
За целта на този материал направих бързо проучване във facebook. За да видите резултатите натиснете тук.
Може да намерите най – вкусната баничарница на адрес , София, Младост 2 , спирка “бл. 206” от грандския транспорт.
Защо използваме червен цвят в реклама на павилион за бърза закуска?
Това е цвета на бързото хранене, цвят който привлича вниманието, но не го задържа дълго. Корпоративни примери за това са McDonald’s, KFC, Coca-Cola. В тази връзка ни съветват да си направим кухнята вкъщи червена.
В най – вкусната баничарница ще намерите още – мекици, банички, пици, тутманици, понички, кифли. Собствено производство на място. Може да направите поръчки за козунаци, баници, питки и погачи.
Какво направихме за тях?
За създаването на качествена и привличаща вниманието реклама на павилион за бърза закуска тип баничарница използвахме широкоформатен печат на фолио с положен ламинат мат. Каква е ролята на ламината и защо винаги го използваме може да прочетете от тук. Също така направихме рекламни надписи от фабрично оцветено червено немско фолио. Последните ги залепихме на пвц рамките на дограмата. Получи се интересна и нестандартна реклама.
Свържи се с нас на телефон / viber 0879 69 69 18 или mail office@burjoazia.bg , за да ти помогнем да бъдеш и ти по – разпознаваемата баничарница в района.
Павилион за бърза закуска тип баничарница или ресторант – кое е по – изгодно?
След бързо проучване в мрежата се оказа, че в днешно време е по – изгодно да се отвори павилион за бърза закуска тип баничарница отколкото ресторант.
Защо?
Според мен причините за това са няколко.
- Обедняване на населението – част от българите разполагат с все по – малко пари.
- Засиления контролен орган – Х.Е.И., данъчните и другите инспектори започват да си вършат все по – добре работата. За да имаш ресторант или павилион за бърза закуска трябва всичко да ти е изрядно. А да не издадеш касова бележка вече е немислимо.
- Малка инвестиция – средната инвестиция за отваряне на баничарница е около 35 хиляди лева. Като тук се включва закупуването или наемането на подходящо помещение, машини и оборудване. За сравнение тази сума достига до 300 хиляди при ресторант.
- Богат асортимент на достъпни цени – винаги съм харесвал конкуренцията, защото тя ме кара да съм креативен. Същото е и в бизнеса с баниците. Не може просто да отвориш баничарница и да чакаш клиенти. Трябва да предложиш по – богат асортимент от съседа . По – добро качество и разнообразие. И не на последно място обслужване с усмивка. В повечето павилиони за бърза закуска може да се намерят освен стандартните баници и кифли, също и пиши, ход – дог, рокчета, понички, кремвиршки и други вкусотийки. Цените започват от 1 лев за баничка и достигат до 3 лева за пица. И не на последно място трябва да имаш по – добра реклама.
Тук екипът на рекламна агенция Буржоазия е на твое разположение.
Свържи се с нас на телефон / viber 0879 69 69 18, за да направим твоята реклама на павилион за бърза закуска.
- TATTOO FEST SOFIA 2019 - May 23, 2019
- Монтаж на рекламно фолио за стъкла на рефан склад софия - June 19, 2018
- Как да оставим положително ревю в Google Maps - June 14, 2018